سلام خانما سونو ۲۴ هفتم چطوره

تصویر
۳ پاسخ

تا اینجا همه چی خوبه .. فقط مقاومت رگ های رحمی رو چک نکرده ؟؟

بله من سابقه سقط داشتم برای همین باید رشدش بررسی بشه هر دو هفته

مگ‌۲۴ هفته سونو داره ؟

سوال های مرتبط

مامان سلنا و سورنا مامان سلنا و سورنا ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی