بیمارستان پیامبران میگه هزینه زایمان ۷۵🥲
قبل عید ۳۵ بود

۱۱ پاسخ

پیامبران چون خصوصیه گرونه

من رفتم دیدنش پمپ درد ک نمیدادن میگفتن باید قبلش هماهنگ میکردی مریض بیچاره از کجا بدونه بعدش چقدر درد داره یه ملاقه میخاستیم بزور دادن بهمون رسیدگیشون اصلا به نوزاد خوب نبود

جاری من پیامبران سزارین شد اصلا راضی نبود

قیمتا با جنگ بالا میره😅چاره ای نداریم

عرفان نیایش شده 85🙁🙁50 بوده قبل عید انگاری

پس راسته که نیکان ۱۱۰ میلیون شده

اگه تکمیلی باشه چیزی نمیشه
ولی یهویی خیلی گرون کرد منم اونجا میرم

كلا همي شهر ها بيمارستان ها سزارين شده ٧٠ به بالا
اخه دولتي هم تا سزارين اجباري نباشي كه سزارين نميكنن
ديگه مجبوريم با اين همه هزينه كنار بيايم 🥲🥲

همه‌جا تعرفه همه چی بیش از دو برابر شده

کجای تهران؟
بیمارستان خوبیه؟

عرفان نیایش گفت ۸۶🫠

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری