من هفته پیش زنگ زدم گفت سزارین بین سی و پنج تا چهل
اتاق خصوصی بخوای ده بیشتر
من مهر ماه زایمان کردم ۳۲ تومن شد.
سزارین اجباری
من قبل جنگ زایمان کردم یه هفته بستری شدم رفتم ای سیو 80ملیون برا خودم شد 66ملیون برا پسرم🥲
عسگریخ نیمه خصوصی میشه؟
بله من سزارین اجباری کردم 18تومن
اختیاری40تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.