ازین پوآر بینی کسی داره؟؟؟؟؟

شیر خشک پوشک فرزند پروری

تصویر
۴ پاسخ

خیلی خوبه راضیم

من دارم عالیه میتونم بگم جزو بهترین خریدام بود مخصوصا وقتایی که سرما میخوره اصلا نمیزاره بینیش کیپ بشه یا آبریزش بگیره همه مخاط بینیشو میکشه بیرون

منم لبتو داشتم خراب شد

من لبتو دارم خیلی راضیم خوبم شارژ نگه میداره

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۱ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۲ ماهگی