۱۰ پاسخ

ب سلامتی منم دیروز دکتر بودم ولی گفت دوهفته دیگ نامه میدم

من هنوز نامه بهم نداده؟🥲گفته اخرفروردین بهت میگم

دقیق چند هفته ای گلم

منم ۹ اردیبهشت خداکنه همه چی خوب باشه بچه هامون سالم بدنیا بیان جنگ تموم بشه🌸❣️

چقدر خوب ک بهتون داد
ب من گفت هنوز زووده🫠🫠
منم 34 هفته هستم

بسلامتی عزیزم
کاش ۱۵ اردیبهشت مینداختی که میشد وسطه وسطه بهار😍

منم ۱۶ اردیبهشت میشم ۱۶ هفته و دوروز ولی هنوز نامه نگرفنم

علت نامه سزارین رو چی نوشت برات اجباری نوشت یا اختیاری ؟؟
به سلامتی و صحیح و سالم بغلش کنی عزیزدلممم😍😍

بسلامتی
ولی چطور انقدر زود؟ اختیاری هستی؟

🥹🥹اخی عزیزم
صحیح و سالم بغل بگیری بچتو

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 مامان پرنسس طلایی👼🏼🤍 ۱۰ ماهگی