ب سلامتی منم دیروز دکتر بودم ولی گفت دوهفته دیگ نامه میدم
من هنوز نامه بهم نداده؟🥲گفته اخرفروردین بهت میگم
دقیق چند هفته ای گلم
منم ۹ اردیبهشت خداکنه همه چی خوب باشه بچه هامون سالم بدنیا بیان جنگ تموم بشه🌸❣️
چقدر خوب ک بهتون داد
ب من گفت هنوز زووده🫠🫠
منم 34 هفته هستم
بسلامتی عزیزم
کاش ۱۵ اردیبهشت مینداختی که میشد وسطه وسطه بهار😍
منم ۱۶ اردیبهشت میشم ۱۶ هفته و دوروز ولی هنوز نامه نگرفنم
علت نامه سزارین رو چی نوشت برات اجباری نوشت یا اختیاری ؟؟
به سلامتی و صحیح و سالم بغلش کنی عزیزدلممم😍😍
بسلامتی
ولی چطور انقدر زود؟ اختیاری هستی؟
🥹🥹اخی عزیزم
صحیح و سالم بغل بگیری بچتو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.