قشنگا شما قهوه نسکافه میخورین؟

۱۵ پاسخ

نسکافه و چایی میخورم

قهوه نه.ولی کاپوچینو چرا

من میخورم هفته ای یبار

کافئین ممنوع تو بارداری

چون چای میخورم در طول روز‌دیگه قهوه نخوردم از اول بارداری

من از دکتر پرسیدم گفت روزی دوشات هم مجاز هستی

من ب هیچ عنوان نمیخورم

از اول بارداری نخوردم 🥲😭😭

از دکترم پرسیدم گفت هفته ای یکبار مشکلی نیست
منم چند روزی یکبار نصف ساشه نسکافه میخورم نصفشو میذارم واسه سری بعدی😅خیلی عاشق قهوه جاتم😋🫠

خیرررز

قهوه نه ولی کاپوچینو نسکافه چند باری خوردم

اره روزی یک شات مجازه

نسکافه میخورم

تا الان نه ولي عاشق بوشم دوست دارم بخورم همسرم نميزاره

بله بیشتر قهوه میخورم

سوال های مرتبط

مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ویکم بارداری