من الان برای دخترم 6استفاده میکنم
سه و شش فرقی ندارد وقتی تو دوروز سرش پاره میشه 😂
بستگی ب قدرت مکیدن بچه داره، من تازه چند روزه ۴ قطره گرفتم، ۳ هم خوب بود ولی چون دخترم سر شیر خوردن خیلی اذیت میکنه و کم میخوره گفتم ۴ قطره اش کنم ک حداقل اون تایمی ک داره میخوره حجم بیشتری بخوره
فک کنم بالا ۱ سال زوده هنوز من ۳سوراخ میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.