سرشیشه شماره ۶ اونت برای چندماه به بالاست؟

۳ پاسخ

من الان برای دخترم 6استفاده میکنم
سه و شش فرقی ندارد وقتی تو دوروز سرش پاره میشه 😂

بستگی ب قدرت مکیدن بچه داره، من تازه چند روزه ۴ قطره گرفتم، ۳ هم خوب بود ولی چون دخترم سر شیر خوردن خیلی اذیت میکنه و کم میخوره گفتم ۴ قطره اش کنم ک حداقل اون تایمی ک داره میخوره حجم بیشتری بخوره

فک کنم بالا ۱ سال زوده هنوز من ۳سوراخ میدم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی