کمردرد به این شدتی که میگی خوب نیست اگه میتونی خودت برو دکتر. به امید خدا چیز بدی نیست فقط برو که خیالت راحت باشع
فکر نکنم خطرناک باشه ولی اگه میخوای آژانس بگیر برو زایشگاه
استراحت کن تا شوهرت بیاد بعد برو پیش دکتر
فک کنم طبیعیه ولی باید قابل تحمل باشه اگر نیس برو دکتر و کار هم نکن در خونه استراحت کن شیاف بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.