۵ پاسخ

آبگوشت خوبه البته چون بچتون کوچیکه ممکنه نفخ کنه نخود نریز کباب خوبه
پودر سرمام آی بانو هم شیر رو زیاد و مقوی میکنه

من وقتی دم پخت ابگوشت میخوردم دخترم تا چند ساعت میخوایید شیرم سنگین میشد
یه غذای دیگه هم هست ما بهش میگیم بَنه عطاری ها دارن آسیاب میکنیم مثل کالجوش درست میشه اونم شیر رو سنگین و زیاد میکنه
زیره هم خیلی خوبه

پودر گالاکتومید بخر، بریز داخل آب هویج یا آب( آب هویج بهتره) ، اگه کوچولوت دختره رازیانه، زیره، شنبلیله شیر رو زیاد میکنند، لاکتاول هم خوبه

اب هویج
حلیم
اب قلم اب پای مرغ و کله پاچه
مغزیجات مخصوصا بادام
شیر برنج
کنجد و ارده و پنج شیره اینا قاطی کن بخور

بچه 18ماهه که با شیر سیر نمیشه کلا باید غذا بدی

سوال های مرتبط