من دخترم من ممکنه فیبروم یا کیست داشته باشم ؟

۳ پاسخ

کیست و فیبروم ب دختر یا زن بودن ربط نداره عزیزم‌تو هر سنی ممکن

آره علائمت چیه

باید بری دکتر زنان برات سونوگرافی بنویسه چک بشی

سوال های مرتبط

مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری