چهاردست پا نشستن از دیوار و همه جا میگیره پا میشه
درحد ۳۰ ثانیه خودش برپا وامیسته
سرسری میکنه
هم میگه به غذا
هان به ماشین و بیرون رفتن
پشت سر باباش و خاهرش گریه میکنه برن بیرون
وای کی پسر من 7 ماهه به ه دلم قنج رفت
ای جونم فندق از چشم بد دور باشه
پسر من حالت چهار دست و پا و میگیره اما هنوز راه نیفتاده یکم میره سمت جلو با صورت میخوره زمین
از کناره های مبل و میز میگیرع قشنگ بلند میشه اما بعد از دو سه دقیقه ولو میشه دوبارع پا میشه
عژیژ٫ ماما ٫ بَ بَ / اِدِ(بده)/ دَدَ / اَه اینارو میگه
از همه بیشتر من و پدرمو میشناسه
دست دستی میکنه گردن میزنه انگار میخواد برقصه
ب شدت شیشه ای ک داره رومیشناسه ببینه دیگ بیخیال نمیشه
عاشق ماشین و بیرونه
ماساله بهش , دختر من فقط میگع دده ،غلت میخوره و سینه خیز میره دوتاهم دندون داره ،چهاردست و پا نمیره نمیتونه بشینه ،منو ابجیش و خوب میشناسه و خوشش میاد پیشمون باشه
چندان چیز غیرعادی نیست همه اینجوورین
رقص...سینه خیز میره چهار دستو پا میشه اما نمی تونه بره ...بابا مامان میشناسه...دد و آبو ممن و اقو و ادِ و حرفم خیلی میزنه با خودش ولی من متوجه نمیشم دقیقا چی میگه
دلمون ک رفت نینی قشنگه😍😘😘 چشم خدا بهت باشه. دختر منم اینکار رو انجام میده
دختر من بابا،،ممه،،اوممه،،به به،،دَ دَ میگه
عاشق بیرون رفتن،،زیر بغلشو بگیرم راه میره
ماشالا بهش
پسر من قل میخوره همش
حالت چهار دست و پا میگیره ولی یه قدم میره میوفته
باباش،مامانش،مامانمو،دایی هاشو ،بابابزرگاشو میشناسه
می می هاشم میشناسه و خودشو میرسونه بهش 😁
حرفشو با صدا و حرکات دست و پا میفهمونه مثال بغل میخواد پاهاشو میکوبه زمین
دخترمن ۶ماهشه ، سینه خیز میره، و خب اطرافیان رو کامل میشناسه بابا و ما ما میگه
چند شهریور به دنیا اومده پسرتون؟
عزيززززززم خوشمزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.