سلام کسی تجربه سرکلاژ داره راهنمایی کنه منو خیلی نگرانم

۵ پاسخ

سلام عزیزم ، من الان سرکلاژ شدم درد نداره فقط بی حسیش ،حاله عجیبی داره

من بی حس کردم دردی حس نکردم بعد اینکه اثر بی حسی رفت درد داشتم یه خورده

چرا باید سرکلاژ کنی؟

من نداشتم ولی دوستم داره گفت اصن ویز ترسناکی نیس بیهوش میکنن سرکلاژ میکنن تموم حتی گفت بعدشم درد نداری فقط باید استراحت کنی

منم مثل شما خیلی نگران بودم،خیلی استرس داشتم ولی واقعا بعد عمل فهمیدم چقدر راحت بود

سوال های مرتبط