۱۰ پاسخ

عزیزم اندازه پسر من بود چند وعده بهش میدادی؟پسر من رفلاکس دارع معمولا یک وعده میدمش گاهی از همون که صبح درست میکنمم عصرم میدم بهش.

شام هم بنویس🫠😅

از چه کره ای استفاده میکنی؟؟

عزیزم درخواست دادم
ممنون میشم قبول کنی🌹🙏

چقدر زود شروع کردی افرین بهت

عزیزم خیلیم عالی فقط میتونم بپرسم سوپ تو شیشه بقیه موادش چجوریه

شما از چند ماهگی نی نی تون کمکی رو شروع کردین ؟؟

عالی پیشنهاد خوبی بود برامون 😁❤️

اینارو الان که ۵ ماهشه میدی؟

خیلی هم عالیه عزیزم ما هم استفاده میکنیم از تجربتون

سوال های مرتبط