۲ پاسخ

یکی از دوستای من س هفته تاخیر داشت همه بیبی چکار منفی حتی ازمایششم منفی شد بعد ک دکتر براش سونو نوشت فهمید دوماهه حامله اس توام شاید حامله باشی لقاحت دیر گرفته باشه

میشی عزیزم یخورده دیر تا ده روز جا داری منم اینطوری سدم ولی پریود شدم

سوال های مرتبط