۵ پاسخ

من نمیدونم اینایی ک دیسلایک کردن چ بیشرفین آخه فک کنم مزدور پد سگ بودن پول خون مردمو میگرفتن یاتوکشور دلار۲۰تومنی زندگی میکردن کشور بر وفق مرادشون بوده لعنت ب همتون روزای خوبمونم میاد صبرکن خاهر اونموقع همین عرزشی ها اولین نفر کیف میکنن بی لیاقتا

صبح تا شب دویدیم برای آینده اخرشم تهش شد این واقعا ما خیلی گناه داریم.نسل ما به درک خدا این بچه های طفل معصوم کجاس

ما که سوختیم وزندگی نکردیم امیدوارم آینده بچه هامون روشن باشه ❤️
همچنین خودت گلم

واسه یبار زندگی هزار بار مردیم
اونم نه زندگی لوکس و لاکچری زندگی معمولی
چقدر گلدونت قشنگه از کجا خریدی سایتی چیزی داره منم بگیرم؟

🥲🥲🥲🥲

سوال های مرتبط