۶ پاسخ

یبوست نمیشه؟

نوش جونش من میترسم به اهورا بدم 😐

نوش جون
پسر منم عاشق میوس
پرتقال،هندوونه،توت فرنگی
...
از لحاظ روحی هم
ناامید،پراسترس و ...

چون پوسته دارن وقتی بهش میخرم پوست هاشو دونه دونه میگیرم 😩دختر منم دوست داره حدقل بهتر از پفک ایناس

من بدون پوسته از مغازه میگیرم چون خودم ک درست میکنم پوسته داره و تو گلوش گیر میکنه

خونه بابام اومدم و همش ترس و اضطراب دارم

نوش جونش
من که تو افسردگیم😑

سوال های مرتبط

مامان دیانا ♥️ مامان دیانا ♥️ ۱ سالگی