و اینکه استفاده از پستونک خوبه یا بده🥺

۷ پاسخ

بعد تجربه ۴ بچه میگم عالیه

خیلی خوبه چون بچه باهاش آرامش داره

خیلی خوبه ،مخصوصا واسه خوابیدن بچه

خیلی خوبه

خوبه هر کی ام میگه نده فلان میشه توجه نکن کلی تو اروم کردن بچه کمک میکنه و سرش گرم میشه

خیییلی خوبه

خیلی‌ خوبه

سوال های مرتبط

مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی