اسم ملکا و میکائیل قشنگه برای قل هام؟

۲۱ پاسخ

اسامی که آخرش عیل داره من و یاد اسم عزرائیل میندازه با کمال احترام نظرمو گفتم

نه با احترام

ببخشید ولی نه

ن با احترام
اسمای قشنگترم هس عزیزدلم

ملکا خوبه
میکائیل نه

شاهان جانان
دلوین رادوین

میکاعیل سلیقه من نیست باز ملکا بهتره با اسم بهتری حالا برای قل پسر انتخاب کن میکاعیلا الان مردای بزرگن ب اسم بچه کوچیک‌نمیخوره 🥲

کاملیا هم قشنگه اسم دختره.
ولی میکاییل زیاد قشنگ نیست.

میکائیل نزار خیلییییی بده😑

با احترام اصلاااااااااا،مخصوصا پسر
اسمای خیلییی قشنگ تر هست

ملکا ، کمیل قشنگتره

ملکا قشنگه ولی میکائیل نه

اره خیلی بنظر شما مینل یا کایرا

بنظرم قدیمیه اسم های بهتری هم هست ولی بازم نظر خودت مهمه عزبزم

چیزای جدید ترم هست ولی اینام قشنگن
مها مهیاد هم قشنگه بنظرم

ن عزیزم جالب نیستن.

اگه خودت دوست داری اکیه ولی انتخاب‌های بهتری هم میشه داشت❤️

عزیزم میکاعیل اخه؟

بله زیباست من ملکا دوست داشتم. مروا هم قشنگه

به نظر من به هم میان خوبه

عزیزم ملیکا هم قشنگه 🌸

سوال های مرتبط

مامان ملکا مامان ملکا ۵ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان شاه پسر👑❤️ مامان شاه پسر👑❤️ هفته سی‌ام بارداری