بله منم استرس دارم قلبم درد میکنه دلم برای بچه هام میسوزه خدا خودش کمکمون کنه یا ضامن آهو ضامن ما مردم ایران بیگناه شو 😭😭😭یا امام حسین
ندارم حقیقتا
چون توکلم به خداست خودمو و خانوادموبهش سپردم
ثانیا هر چی بخواد بشه میشه
استرس من واقعا چیزی رو عوض نمیکنه
نه واقعیتش نمیترسم هنوز باردارم هستم.شوهرم میگه عین سیب زمینی 🤣🤣🤣🤣🤣میگم چیکار کنم دارم روحیه میدم خوب.میگه تا درمیام بیرون میفهمم جنگ میام خونه هیچی حالیم نیست.خدا بزرگه تا اینجاش چجوری زنده موندیم از اینجا به بعدش رو حل میکنه.فکر و خیال میکنم خیلی ولی ترس و استرس نه ندارم.هرچند شهرمون هم اصلا آروم نیست که بگم از منطقه جنگی دورم.تا خدا هست نگران نباش
امروز میخام برم قرص بخرم بخورم نمیدونم چی خوبه
ساعت۷شب که میشه استرس میگیریم ،میگیم واااای دوباره شب شد
نه ندارم
ن من ب شدت استرس دارم آخه چندروزپیش توخیابون داشتیم باماشین برمیگشتیم ک کنارمون روزدن پادگان بودبدجورترسیدم.تپش قلب گرفتم وفشار همیشه۸هست.ازاون روزم دست چپم بشدت دردمیکردجوری ک نمیتونم تکون بدم رفتم دکترگفت رگ عصبته گرفته.بخاطرفشاراسترس.
سپردم به خدا.
هرچی خدا بخواد همون میشه .استرس من دردی رو درمان نمیکنه...
من یکی دو روز میشه تپش قلب گرفتم
سردرد میگیرم
بی حوصله ام
توکلم به خداست
اما استرس لعنتی ولم نمیکنه
من اخبار ندارم چن روزیه اینا ایتا خوندم درسته؟؟؟؟
من استرس شدید دارم تپش قلب گرفتم از بی برقی و بی آبی خیلی می ترسم. خدا خودش رحم کنه بیچاره مردم ایران یه روز خوش ندیدن
برای امشب آخرین مهلتش یا فردا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.