۳ پاسخ

شیرخشک ببلاک ای ار خیلی خوبه و شربت کیدیزول

مگه هنوز رفلاک داره من امیدوارم بودم خوب شه

باید دکتر ببینه ولی پودر اس امپرازول خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی