۸ پاسخ

کدوم بیمارستانا تو تبریز؟کدوم دکتر میرین؟

وای خوبه که اینجا ۶۰ به بالاست طبیعی

واسه من ۶دکتر میگیره ۲۵بیمارستان طبیعی ام هستم شکم اولم طبیعی بودم مثل شما نمیدونم چیکار کنم ادم میگه پول ندم ما داریم درد میکشیمو فلان ولی بازم از یه طرف استرس که اگه یه لحظه سز بشم چی داستانی شده واسه خودش🫢😂

بنظرم برو دولتی درکنارش ماما بگیر بهتره .زور رو ک تو میزنی پس چرا هزسنه میگیرن

منم با دیدن قیمتا همین فکر افتاد سرم ولی باز گفتم اگه مشکلی پیش بیاد دکترم نباشه چی بیمارستان با اینکه بیمه تکمیلی دارم و قرار داد داره گفت 10 تومن دکترم 15 تا 20 میگیره نمیدونم چکار کنم

هزینه ها خوبه ک اینجا ما دیروز طبیعی پرسیدم 55 بود

حالا هنوز زوده فکرت درگیر نکن

کدوم بیمارستان برا طبیعی 20 تومن میگیره ؟

سوال های مرتبط