سلام خانما چرا بچه فقط سمت چپم تکون میخوره؟

۷ پاسخ

منم سمت چپ هست نی نی دخمله

از منم فقط سمت چپه

دختره یا پسر؟

دختره؟

چون سمت چپه بچت

منم سمت چپ حس میکنم بیشتر

منم هفتم پایین تر بود فقط سمت چپ حسش میکردم ولی بزرگتر که شد همه جای شکم حسش میکنم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری