سلام هزینه سونو تعیین جنسیت و آنومالی چقدر میشه تو مشهد

۸ پاسخ

کرج2میلیون

ابوطالب ۱۱۰۰

من رفتم اورعی زارع 2تومن شد تو انتی احتمال داد و همون شد

بستگی داره کجا بری عزیزم من آنومالی رفتم پیش دکتر شماعی1700شدش قبل از عید البته

سعید نقیبی ۳م ولی اورعی زارع ۲ میگیره کارشم عالیع

من که امروز رفتم انومالی با عکس و سی دی شد ۴۳۰۰بدون آزمایش آزمایش از سونو گرون تره

هر جایی یه قیمته
درمانگاه کلینیک خصوصی یا دولتی یا مطب شخصی
شما چجور جایی میخوای تا معرفی کنم
بیمه داری یا نه

اصفهان که ۳ و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد