۴ پاسخ

نوشجونت منم الان خوردم

من دیگه معتادم😂

نمیدونم چرا هیچوقت طعم قهوه رو دوس نداشتم
باز نسکافه و هات چاکلت اوکیه ولی قهوه نه

خیلی دوست دارم ولی تو شیردهی نمیتونم بخورم 😅😅چهار سال نتونستم درست بخورم شیردهی و بارداری پشت هم🤣

سوال های مرتبط