چرا اول پیام همه شیر خشک رفلاکس پوشک داره؟؟؟

۳ پاسخ

40 روزه همینارو مینویسیم 💔💔

چون بدون این کلمه ها نمیاد تو قسمت فرزند پروری و میره پیام قسمت زنگوله
مثلا تو الان تو جمله ات اینارو نوشتی اومده اینجا

بعد این همه مدت تازه میپرسی لیلی زنه یا مرد 😃🙃

سوال های مرتبط

مامان پسرک مادرش مامان پسرک مادرش ۵ سالگی