من دوتا پیاز بزرگ حالت راه راه سرخ میکنم بعد رب و زردچوبه و نمک و پودر سیر میزنم بعدش عدس و آب اخرشم ابلیمو
عدس رو دو ساعت قبل میخابونم نفخش گرفته شه
یه پیمانه عدس
یه پیاز نگینی شده
سیبزمینی نگینی شده و نمک و زرد چوبه رو قاطی میکنم میزارم بپزه پیازو سرخ نمیکنم هاا خام قاطی میکنم
بعد که عدسا پخت بهش یه قاشق رب و دالچین و یکم پودسیر و یه قاشق ابلیمو اضافه میکنم
انقدر خوشمزه میشه نگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.