ماه شیش چجوری میگذره؟😩

۲۹ پاسخ

من خوابیدن و نفس کشیدن یکم برام سخت شده

از بعد آنومالی خیلی زود میگذره
حالا نمی‌دونم برای همه اینجوریه یا من که ترس از زایمان دارم اینجوری حس میکنم😅

ماه ششم = بیخوابی و بلاتکلیف بودن بدن😄

الحمدالله خوبه 😍 فقط چون با فروردین یکی شده نمی‌گذرده انگار 😁

وای خوشبحالتون دارین راجب ماه شیش صحبت میکنین من بی صبرانه منتظرم چهار تموم شه برم تو پنج

من زود گذشت. الان تو هفتم😅

خیلی دیر

برای من تا اینجاش زود گذشته،فقط شبا یکم سختمه،ولی داره از ماه ۵ زودتر میگذره

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫حالا پنج بعدیع سال تموم شد ببینیم شش چیع😵‍💫😵‍💫😵‍💫

فقط شبا اذیت میشم و اشتهام بدجور باز شده فقط میخورم چیزی بنام سیر شدن نمیفهمم😂🤦

ماه شیش شروع سنگینیته

خیلی دیر میگذره

خدا داند

ماهی ک اصن نمیگذره تااینجا هفت بوده😒تموم شو دیگه😭

ماه شیش خوبه هفت یکم درد میاد سراغ ادم اما خیلی کم

وای واسه من داره سریع میگذره

شبا سخته خوابیدن

خیلی سریع میگذره
من انگار یکساله توی ماه هفت گیر کردم😭😭😭😂😂

به راحتی

برای من که داره دییییر میگذره

زود گذشت

دیر خیلی

ولی امان از ماه هفت ک من هنووووز تو ماه هفتم هستم😂🥲

خوبه سریع ولی فقط خواب لامصب

هرچی ماه پنجم خوب بودم.ماه شیشم دارم به فنا میرم.
بدن درد.مشکل خواب.ویارم برگشته
کاش نمیرم😶

ب سرعت برق و باد🤠

فعلا خوب داره میگذره سریع تر از بقیه ماه ها

عالی شبا فقط نمیتونم بخوابم😂

بسیار عالی

سوال های مرتبط