سلام ماه شیش به بعد چطور میگذره تا ۳۴ هفتگی؟

۵ پاسخ

روزا خیلی کند میگذره برا ما باردارا در صورتی که مامانم میگه روزا مثه برق و باد میگذره

برای من که سخت میگذره از این نظر که نمیشه زیادوایسی یا درست بشینی... برای نشستن و بلندشدن خییلیی عاجزم و همین طور شبا برای غلت زدن... 🤕

برا من زود گذشت شیش وپنج کاش بقیشم زود بگذره برا همه با خوشی بگذره انشالله

نمیدونم چرا برای من خیلی کُند میگذره دلم میخواد زود تر برم تو ماه اسفند

خود شیش ک طولانیه بقیش و ببینیم حاالا

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی