۱ پاسخ

تازه شدی مث من الان یه هفته هس همین حالت فقط بدون درد شکم ولی پام رونم کل بدنم بی اشتها وکسل میگن واکنش فصل بهاره روهورمون بدن اینو دیروز دکتربهم گفت نتونستم تحمل کنم بلااخره رفتم دکتر چون بخاطری اینهمه مریضی ویروس نمیخواستم برم

سوال های مرتبط