غذاهای که طبعشون سرده رو خیلی کم میخورم اگرم بخورم با مصلحش
مثلا برنجام همیشه زیره و شوید داخلشون میزنم
ماست اگر هوس کنم با نعنا
شیر با چهارشیره یا زعفرون و گلاب
گاهی اوقات کلپوره دم میکنم میخورم به اصطلاح شیر و صاف میکنه
وقتی رعایت میکنم میبینم چقدر حالش بهتره و خبری از کولیک و رفلاکس نیست
من دخترم رفلاکس پنهان داشت فاموتیدین و امپرازول مصرف کرد خوب شد و شیر خشک مخصوص رفلاکس ی مدت
من محصولات لبنی گاو نمیخورم. اگه بخورم پسرم شدیدا دچار رفلاکس میشه و بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.