۷ پاسخ

پفیلا خونگی

چیزای پروتئینی درست کن بخور
مثلا عدسی ی پیاله کوچیک
یا نون جو و کره بادام زمینی
اوتمیل با جودوسرپرک و مغز

بیسکویت پتی پور بخور من قند دارم از اونا میخورم قندش کمتر هست

شیر و خرما که قندش بالاست.
جو دوسر پرک بریز توی ماست یونانی.یه بار با خیار و گردو و نعنا بخور
یه بار با بادوم و توت فرنگی

نیاز نی نی زیاد شده دگ منم دقیقا همین مشکلو داشتم‌دکتر تغذیم برام برنامه جدید نوشت

من آجیل
تخمه آفتابگردان بدون نمک
میوه بیشتر سیب و خیار
خیلی گرسنه بشم نان و پنیر

قندت خیلی بالا هست یا ن

سوال های مرتبط