پفیلا خونگی
چیزای پروتئینی درست کن بخور
مثلا عدسی ی پیاله کوچیک
یا نون جو و کره بادام زمینی
اوتمیل با جودوسرپرک و مغز
بیسکویت پتی پور بخور من قند دارم از اونا میخورم قندش کمتر هست
شیر و خرما که قندش بالاست.
جو دوسر پرک بریز توی ماست یونانی.یه بار با خیار و گردو و نعنا بخور
یه بار با بادوم و توت فرنگی
نیاز نی نی زیاد شده دگ منم دقیقا همین مشکلو داشتمدکتر تغذیم برام برنامه جدید نوشت
من آجیل
تخمه آفتابگردان بدون نمک
میوه بیشتر سیب و خیار
خیلی گرسنه بشم نان و پنیر
قندت خیلی بالا هست یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.