۸ پاسخ

بهش شیشه بدی کم کم دیگه سینه نمیخوره با قاشق یا قطره چکون یا سرنگ بدی و سینه تو هم شده الکی قبل یا بعد شیرخشک تو دهنش بزاری شیر خودتو ول نمیگنه
ولی اگه شیر خشک زیاد بدی که مخصوصا با شیشیه بدی سینه رو کم کم ول میگنه
سعی کن چیزایی مقوی بخور شبا شیر داشته باشی بعدم ۳ مدل قرص قطره اینا هست شیر زیاد میگنه

من شبا شیر خشک میدادم ولی میگن شبر شب دادن کلا شیرو زیاد میکنه ولی سعی کن مایعات و سبزیجات زیاد بخوری شیر خودتو بدی پسر من دیگه سینه نگرفت متاسفانه از ۸ ماهگی کلا شیرخشکی شد خیلی سخته شیرخشک

من شبا فقط شیرخشک میدم روز هم هر دو تاشو میدم

عزیزم اگ میخوای شیرخشکم بهش بدی در طول روز بده
شب سعی کن تاصبح فقط شیرخودتو بدی چون شب اوج تولید شیربدنه از ساعت۱تا۵
اگ شیر ندی شب شیرت کم میشه

مشکل منم هست روزا کلا زیر سینه امه تایم طولانی بازم سیر نمیشه
موقع که میخاد بخوابه گیج خواب و بیداره بهش شیشه میدم. تا راحت بخوابه

عزیز من شیرخشک با قاشق چای خوری میدم و سینه م رو هم دوست داره ،الان هم ده روز میشه فقط سینه میخوره

شیشه شیرش چیه من اونت میدم
شبا شیر خشک یکبار میدادم یکبار روز
الان دو سه روز سینه ام قوت نداره بچه گشنه میمونه دیگه بیشتر کزدم ولی خب ۵ بار شیر خشک بدم ۵بار هم شیر خودم میدم

من عشقم تازه بغضی وقتا ظهر هم میدم ولی قبل اینکه شیر خشک بدی چند دقیقه بزار سینه خودتو بگیره بعد بهش شیر خشک بده من دکتر گفت اینجوری نه سینه خودتو ول میکنه نه شیر خشک

سوال های مرتبط