بعضی بچه ها اینجورین من خودم برادر زادم چهاردست و پا نرفت یهویی راه رفت
وا جدی چهار دست و پا اینام نمیره یا از جایب بگیره بلند شه راه بره ؟
میشینه جانم جای نگرانی نداره .بچه هست .دختر من یه دو سه ثانیه میشینه بعد میفته.یکمم صبر کن دیدی نمیشینه ببرش دکتر
ببرش دکتر عزیزم انشالله بتونه بشینه
کار دیگه ای میکنه؟ مثلا از چیزی بگیره بلند شه؟یا چهار دستو پا بشه؟
ببر دکتر
از جایی میگیره پاشه چهار دست و پا میره؟
ینی میزاریم نمیشینه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.