۴ پاسخ

قد 92
وزن 13200

دختر منم ۱۰/۵۰۰
قد۸۵

من ۲۱ میبرم بخاطر تحرکش فکنم خیلی لاغر شده از شیر خودمم گرفتمش چون شیر خودم بیشتر وزن میداد از شیرخشک

*دخترم

سوال های مرتبط

مامان شرشری و شورشوری🤰🏼👼🏻 مامان شرشری و شورشوری🤰🏼👼🏻 ۱ سالگی
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهشتم بارداری