خانما علائم توی بارداری اول و دوم فرق میکنه؟

۵ پاسخ

برای من خیلی فرق می‌کنه سر پسرم اصلا نفهمیدم چجوری گذشت انقدر حالم خوب بود یکبار تهوع نگرفتم پرانرژی بودم انقدرم خوب غذا می‌خوردم اما سر دومی خیلی حالم بده کسلم از خونم بدم میاد تهوع شدید دارم بوی همه چی آزارم میده

برای من فرق داره با اولی

بله‌ به شدت 😂😂

اره من دومی حالم بدترع اولی خیلی بهتر بود ولی سر هردوتا هماتوم داشتم و الان دارم 🥲

برا من همون شد فرق نداشت

سوال های مرتبط

منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد