من خوردم البته خونگی
اينا تا ٤ ماهگى بايد رعايت بشن( سوسيس و كالباس و بادمجان ، گوجه خام ، سير و پياز خام ، كاهو و كلم ، نوشابه و قهوه و كاكائو ، كيوى و آناناس)
نه
منم دبشب خوردم بدن بچه ام ریخت بیرون
بدمش دکتر گفت نباید بخوری ب خاطر ادچیه زیاد وچیزای داخلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.