میگم سوسیس میشه خورد؟🥺

۳ پاسخ

من خوردم البته خونگی

اينا تا ٤ ماهگى بايد رعايت بشن( سوسيس و كالباس و بادمجان ، گوجه خام ، سير و پياز خام ، كاهو و كلم ، نوشابه و قهوه و كاكائو ، كيوى و آناناس)

نه
منم دبشب خوردم بدن بچه ام ریخت بیرون
بدمش دکتر گفت نباید بخوری ب خاطر ادچیه زیاد وچیزای داخلش

سوال های مرتبط

مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان آیین مامان آیین ۱۵ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی