۶ پاسخ

فعلا صبر کن عزیزم تا یه کم آمادگی پیدا کنه بعد منم هنوز شروع نکردم ولی وقتی پسرمو میبرم واسه تعويض پوشک گاهی میگم زور بزن یا جیش کن الان یه کمی یاد گرفته ولی هنوز پوشک میگیرم تا کامل بگه

با چه زبونی بهت بگه آماده نیست گلم؟؟حرف مردم مهمه یا روان بچت؟؟

عزیزم من دو ماهه از پوشک گرفتمش تازه الان کم کم داره همکاری میکنه اگه میبینی داری اذیت میشی فعلا پوشکش کن

هنوز زوده عزیزم خودتو و بچه تو زجر نده آمادگی نداره هیچ چیز از تو و بچه ات مهم تر نیست

خب عزیزم هنوز امادگی منداره دیکه بچه

حرف مردم به یه ورت عزیزمممم تو بخاطر مردم داری خودتو زجر میدی بپوشونش هنوز امادگی نداره فعلا کتاب بخون درموردش کتاب بچگونه واسه پیپی اینا بخر باهاص کار کن باز دو سه هفته دیگه شرو کن

سوال های مرتبط