۳ پاسخ

من دادم و میدم عاااالییییی بود، هر ۸ ساعت ۷ قطره دادم همون کولیکش رو تا حد خیلی خوبی بهتر کرد
دایمتیکون ایرانی

من دادم خوب بود زیاد
ولی گریمیچر خریدم عاااااالیه

من ميدادم بد نبود، ي قطره ديگه دكتر نوشت ايزي كول اون بهتر بود واسه بچه من

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان 💙آیهان💙 مامان 💙آیهان💙 ۱۱ ماهگی
مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی