۱۰ پاسخ

منم مثل توام🥲
کاش خدا یه نگاهی بهمون کنه ما نسل سوخته ایم😞

من آروم بودم اومدم گهواره الان بدنم داره مبارزه از استرس

حس ششمی هم هیتم

هیچ اتفاقی نمیفته ، اینام که جو میدن روسیاهیش بهشون میمونه فقط،نگران نباشید

ایشالا ک نزنه💔🤧

خانوم اروم باشید هیچ اتفاقی نمیفته به من اعتماد کنید 😌

ب نظرم معجزه باعث میشه نزنه🫠

از ته اعماق وجودم امیدوارم دل تو امشب حرف درستو بزنه ، منتظر معجزه باید باشیم فقط

منم دلم میگه نمیزنه ، از یه طرفم دوستامون دارن جمع میکنن از کیش برن
دلم نمیخواد خونه زندگیمو ول کنم

منمممم

سوال های مرتبط