۵ پاسخ

اره خداروشکر خوب گذشت

برای دختر منم تا الان راحت گذشته خداروشکر

دختر منم امروز صبح شده تب نداره خداروشکر تا ۳۷ /۵ میره اما پایین میاد اما حس میکنم یه کم بد نفس میکشه برا شما اینطوری نبود

وایی من امروز زدم از صبه هی گریه میکنه

خداروشکر

سوال های مرتبط