۷ پاسخ

منم دوروزه میدم ولی دوس نداره نمیخوره

منم دادم پسرم خورد برای اولین بار

گندم تنها میدم خوبه یا بعضی وقتا با پوره میوه قاطی می کنم دخترم دوست داره

اره خوب بود میخورد همشو

من گرفتم حس میکنم مزه موز گندیده میده

پسر من خیلی دوست داشت

من گرفتم هر دوتای بچه هام عق زدن خودمم خوردم جالب نبود ولی گندم تنها خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه 🐣🩷 مامان جوجه 🐣🩷 ۱۱ ماهگی