منم دوروزه میدم ولی دوس نداره نمیخوره
منم دادم پسرم خورد برای اولین بار
گندم تنها میدم خوبه یا بعضی وقتا با پوره میوه قاطی می کنم دخترم دوست داره
اره خوب بود میخورد همشو
من گرفتم حس میکنم مزه موز گندیده میده
پسر من خیلی دوست داشت
من گرفتم هر دوتای بچه هام عق زدن خودمم خوردم جالب نبود ولی گندم تنها خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.