۴ پاسخ

من دیگ دارم میترکم از ورم

بله. چند هفته آخر طبیعیه. البته فشار و پروتئین هم باید چک. بشه

طبیعیه عزیزم ورم تو هفته های اخر

تو هفته بالا عادیع من هفتم پایینه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی