۷ پاسخ

آره خیلی دست هامو گاز میگیره

اره ب هیچکس رحم نمیکنه همه رو گاز میگیره🤣

اره 😫😫😫

دخترمن گاز نمیگیره ولی هروقت میبینه لختم یانیم آستین تنمه دهنشو می‌زاره پورت پورت می‌کنه صدامیده 😂

اره من هر دوتا پسرم 🤣

پسر منم چند روزیه همه رو گاز میگیره از دستو صورت ما تا لباس و پتو همه چیووو

بله چند باری گرفت .

سوال های مرتبط

مامان اروین و دلوین🥰 مامان اروین و دلوین🥰 ۲ ماهگی