هم هفته های من درخواست بدین همدیگه رو داشته باشیم من ۱۰ روز دیگه میرم ان تی

۶ پاسخ

منم ب امید خدا انشالله برا ۲۹ نوبت گرفتم

انشالا مال هممون سالم سلامت هستن

منم خدا بخواد ۶ یا ۷ اردیبهشت میرم

دکتر منو 5اردیبهشت نوشت 13و4روز میشم

من ۶ اردیبهشت احتمالا برم

من هم هفته شمام ولی دلم طاقت نمیاره تا هفته دیگه صبر کنم .همین هفته میرم سونو .چون یه هفتس درد زیر شکم دارم

سوال های مرتبط