منم ب امید خدا انشالله برا ۲۹ نوبت گرفتم
انشالا مال هممون سالم سلامت هستن
منم خدا بخواد ۶ یا ۷ اردیبهشت میرم
دکتر منو 5اردیبهشت نوشت 13و4روز میشم
من ۶ اردیبهشت احتمالا برم
من هم هفته شمام ولی دلم طاقت نمیاره تا هفته دیگه صبر کنم .همین هفته میرم سونو .چون یه هفتس درد زیر شکم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.