۹ پاسخ

بلههههه. به لطف خدا دو ساله که با قانون جذب اشنا شدم. و کلی در موردش کتاب خوندم و کلی در موردش سخنرانی و ویس گوش کردم. و البته خداروشکر کلی هم جواب گرفتم. عالیه عالی

اره
من روز عروسیم دونفر طلاهاشونو دادن دستم
یه انگشتر خیلی خوشگل و یه دستبند سنتی بزرگ
با خودم گفتم کاش مال من بود
بعد عروسیم رفتم دقیقا جفتشو خریدم
خیلی چیزای دیگه که بخوام بگم از حوصله خارجه
الان دیگه امید و انگیزه ای نمونده برا جذب کردن
هرچی جذب کردیم الان که کار خوابیده بی مصرف شدن و هرلحظه ممکنه اسکله ها رو بزنن و تمام سرمایه هامون برن زیر اب😔

سلام وقتی افکار منفی میاد سراغت هر چی بیشتر بخواهی از سرت بیرونش کنی بیشتر میاد سراغت بجاش به چیز دیگه ای فکر کن مثلا یه خاطره خوب یه چیزی که از فکر کردن بهش خوشحال میشی من همیشه افکار منفی و رو کاغذ مینویسم و همون موقع پاره میکنم

من چندسال قبل یکی ازاقواممون تیگو ۵ گرفته بود مهمون اومده بودن موقع خداحافظی من ب همسرم گفتم کاش این ماشین مال مابود اونوثتم تازه ازدواج کرده بودیم یدونه پراید داشتیم یادش بخیر بعد همسرم گفت تیگو ۵ قیمتش ۱۶۰میلیونه ماازکجابخریم من هی تودفترچم مینوشتم من امروز سوار تیگو سفیدم شدم رفتم سرکار و سرراه رفتم فلان چیزخریدم حدود بکماه همش رویابافی کردم تایهو همسرم زنگ زد گفت اقاحسین ماشینومیفروشه بمن زنگ زده گفته اگه میخایی تو ۳ قسط بهت میدم 😍😍اقامنومیگی خرکیف شدم کل دارایی ی خونه بود با یه پراید خونه ک نمیتونسیتیم بفروشیم پرایدو فروختیم اماخیییییلی کم داشتیم خداجوری چید اداره ب جفتمون وام داد ما دوتامونم همکاریم توپزشک قانونی بجای ۳ قسط ما همرو یجاپرداخت کردیم و ماشین مال ماشد اون ماشین شد سکوی پرتاب ما چندسال سوارشدیم یهو ماشین گرون شد و این اغاز پیشرفت زندگی ماشد
میخام بگم هرچیزی اگر تو تقدیر توباشه کائنات داشتن اونو بدلت میندازه

ارع خیلییی

آره خیلیی

اره من ی بار درمورد همین موضوع داشتم امتحانی لامپ خونه رو نگاه میکردم میگفتم بسوز اونم سوخت واقعا😳

اره
خیلی چیزا

سلاااام

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ سالگی
فرزندپروری فرزندپروری فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری
فرزندپروری فرزندپروری فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری
فرزندپروری فرزندپروری فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری
فرزندپروری فرزندپروری فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری
.
.
.
.

خانم ها یک سوال مهم دارم
شوهر من حدود دو سال هست با یک زن خ ر ا ب رابطه داره و من فهمیدم و وکیل دارم و دارم جدا میشم
کسانی که داستان منو از قبل می‌دونن در جریان هستند تقریبا
حالا درسته من میخوام از زندگی این نامرد برم اما خیلی بهم زور اومده که توی این دو سال ، بیشتر از ۱۵ سال زندگی با من و بچمون ، برای این زن خ ر ا ب خرج کرده و همچنان داره می‌کنه ( چند روز پیش فهمیدم چندین میلیون پول به کارتش زده باز ! 😡
حالا من از این زن فقط یک شماره تلفن دارم و بس !
سوالم اینه که چه جوری می‌تونم آدرسش رو پیدا کنم ؟؟؟
میشه از روی شماره موبایل ، آدرس گیر آورد ؟!
میخوام با خانواده ام برم سراغش و به کس و کارش بگم داره چیکار می‌کنه !
واقعا زورم اومده ...
من خودم می‌دونم ذات شوهرم کثیف هست و اگر این زن نباشه بازم میره سراغ یک خ ر ا ب دیگه ولی از این یکی چون دو ساله به شدت داره براش خرج می‌کنه زورم گرفته !
می‌خوام عابر بانک اون زن ( یعنی شوهرم ) قطع بشه براش !
لطفا راهنمایی کنید 🙏

.
.

.
.


فرزندپروری فرزندپروری فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری
فرزندپروری فرزندپروری فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری
فرزندپروری فرزندپروری فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری
فرزندپروری فرزندپروری فرزند پروری فرزندپروری فرزندپروری