من خودم اسم لنا رو خیلی دوست دارم کلا اسم های کوچیک و جمع وجور پسر جاریم میگفت چقد اسم اریا راحت تلفظ میشه خیلی قشنگه واقعا هم اسم هایی که تلفظ راحت دارن قشنگ تر هستن من اریانا
لنا
مایسا
رو برای دختر دوست دارم
بزار الینا 😊
لنا، نور
من دلانا و لنا دوس دارم
نوه برادر شوهرم تازه دنیا اومده اسمشو گذاشته نیلا از اسمش خوشم اومد
اسم دختر دوست من نیلای هست
قشنگه
کلی اسم قشنگ دیگه هم هست
با احترام الیسا سلیقه ی من نیست
سلن آرتمیس آرامش آسمان اینا قشنگه به نظر من
آنیسا-آنیا
نورا 🥲🥲😍😍😍😇😇😇
نیلا قشنگه.. یکی هم اسم دخترش هلن بود صداش زد من خوشم اومد...
آنیا. آیلا. آیدا. مهوا. هستی . پناه . اینا دیدم الان مد شده
آلیسا یه جوریه ..بازم بگرد
من پناه خیلی دوست دارم اما الان خیلی زیاد شده دیگ
ماهرو
ماهتیسا
نبات
آسمان
آیسا بهتره
آلیا هم قشنگه
اسم بچه ی اولت چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.