۳ پاسخ

سلام منم دقیقا مث شمام ۱۳ روز تاخیری داشتم ولی چندروز پیش ی لکه بینی یک روزه داشتم،وبیبی چک زدم منفی بوده،ترشح سفیدم دارم،همیشه پادرد وکمر درد هم دارم.

اره گلم ازمایش بده چون صد در صد دقیق هست
به تست ها اعتمادی نیست اصلا

آزمایش بده خیالت راحت کن

سوال های مرتبط