خدایاشکر قلبش تشکیل شده بود

۷ پاسخ

خدارو شکر گلم

خداروشکر
گلم طبق پریود چند هفته بودی ؟ و طبق سونو چند هفته

خداروشکر

خداروشکر،منم شنبه باید برم سونو تشکیل قلب برام دعا کنین🙏🏻

خداروشکر

خداروشکر بسلامتی عزیزم ❤️

شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان گوگولی🥹🩵 مامان گوگولی🥹🩵 هفته هفدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته شانزدهم بارداری
مامان اوینا مامان اوینا هفته دهم بارداری
مامان 💔آریشاهم💔 مامان 💔آریشاهم💔 هفته بیست‌ویکم بارداری