مبارکه عزیزم میشه لطفا تجربتو بگی؟؟
به سلامتی
مگه قرار نبود سزارین شی؟
مبارکه عزیزم خدا حفظش کنه ❤️
بعدا بیا تجربه ات بگو
وای عزییییزم مبارکت باشههههههه
چطور بود؟ کدوم شهری کدوم بیمارستان بودی
توروخدا تجربه بگو که منه مامان اولی انتخابم طبیعیه و امیدوارم بتونم
بسلامتی قدمش مبارک باشه
مبارکباشع
چه جالب منم ۸ شب ۱۶ اسفند زایمان کردم🤭
چجوری بود
از تجربت بگووو
ایشالله قدمش پرخیربرکت برای زندگیتون باشه .
ایشالله زیر سایه مامان باباش بهترین ها رقم بخوره 🌸🌸🌸
بسلامتی مبارکه منم میخوام طبیعی زایمان کنم بیا بگو چطور بود چقدر بد بود😅
بسلامتی قدمش خیر باشه عکس نی نی هاتون لطفا بذارین
قدمش مبارک باشه…
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.