۱۳ پاسخ

مبارکه عزیزم میشه لطفا تجربتو بگی؟؟

به سلامتی
مگه قرار نبود سزارین شی؟

مبارکه عزیزم خدا حفظش کنه ❤️

بعدا بیا تجربه ات بگو

وای عزییییزم مبارکت باشههههههه
چطور بود؟ کدوم شهری کدوم بیمارستان بودی
توروخدا تجربه بگو که منه مامان اولی انتخابم طبیعیه و امیدوارم بتونم

بسلامتی قدمش مبارک باشه

مبارک‌باشع

چه جالب منم ۸ شب ۱۶ اسفند زایمان کردم🤭

چجوری بود
از تجربت بگووو

ایشالله قدمش پرخیربرکت برای زندگیتون باشه .
ایشالله زیر سایه مامان باباش بهترین ها رقم بخوره 🌸🌸🌸

بسلامتی مبارکه منم میخوام طبیعی زایمان کنم بیا بگو چطور بود چقدر بد بود😅

بسلامتی قدمش خیر باشه عکس نی نی هاتون لطفا بذارین

قدمش مبارک باشه…

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۱۲ ماهگی