من آبان ماه رفتم بدون بیمه
تو بیمارستان دولتی
همه ی ویتامینا و ازمایش ادرار
باهم شدن ۲۳۰۰فک کنم
بیمارستان خصوصی یا کلینیکا گرونترم هستن
جهاد دانشگاهی هزینه هاش مناسب تره
مراکز بهداشت با پرونده بارداری رایگان هستش
من چکاپ کامل رفتم دکتر برام نوشت به همراه ازمایش هورمونی با بیمه تامین اجتماعی میشه ۸/۵۰۰
دکتر باید بنویسه بدون نسخه انجام نمیدن اگه بیمه داشته باشی با نسخه قابل قبول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.